De voorstellingen van Nationaal Circus Hollandia worden in het najaar van 2022 gehouden in 6 verschillende plaatsen, iedere stad heeft zijn eigen speeldata en -tijden. Kijk op de pagina tickets & tarieven voor de actuele showagenda met voorstellingdata en aanvangstijden.
Nationaal Circus Hollandia speelt dit jaar vanaf vrijdag 9 september tot en met zondag 26 november 2022.
Op last van de brandweer mogen kinderwagens en buggy’s niet mee in de grote tent. Je kan deze achterlaten op de daarvoor aangewezen plek in de foyer. Denk je eraan geen waardevolle spullen achter te laten in de kinderwagen of buggy.
Al onze voorstellingen zijn rolstoeltoegankelijk. Echter hebben wij maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar i.v.m. de veiligheid. Wij adviseren een ieder die één of enkele rolstoelplaatsen wil reserveren om dit rechtstreeks te doen via telefoonnummer 020 – 244 03 03 en niet via de diverse actiekanalen. Alleen rechtstreeks via 020 – 244 03 03 ben je verzekerd van beschikbaarheid.
Let op! Rolstoelplaatsen reserveren na het aankopen van je tickets brengt extra kosten met zich mee.
Rolstoelen kunnen alleen in het rolstoelvak in de loge worden geplaatst, niet op de tribune. We zorgen ervoor dat er altijd één begeleider bij de bezoeker in een rolstoel zit. Reserveringen op basis van beschikbaarheid uitsluitend telefonisch via 020 – 244 03 03.
Ja, neem hiervoor contact op met de ticketservice van Ticketmaster via 0900-3001255.
De e-mail bevestiging die je hebt ontvangen na het bestellen van de tickets bevat een link. Deze link kan gebruikt worden om de bestelde tickets opnieuw op te vragen en uit te printen.
Ja dat kan. De kassa is tijdens voorstellingsdagen geopend van 10.00 tot 18.00 uur en tijdens avondvoorstellingen tot een half uur nadat de laatste show begonnen is. Er is wel een beperkte beschikbaarheid van tickets aan de kassa. Wij adviseren je om je kaarten vooraf digitaal te reserveren, zodat je zeker bent van je entreebewijs voor de show op de door jou gewenste datum en tijd.
Ja. Je kan zowel aan de circuskassa als in de foyertent pinnen.
Je kan de kaarten online aanschaffen via de ticketpagina op onze website.
De kaartverkoop verloopt via de ticketservice van Ticketmaster. Voor vragen omtrent reeds gekochte entreebewijzen kan je uitsluitend terecht bij de ticketservice via telefoonnummer 0900-3001255.
Ja, neem hiervoor contact op met de ticketservice van Ticketmaster via telefoonnummer 0900-3001255.
Ja, neem hiervoor contact op met de ticketservice van Ticketmaster via telefoonnummer 0900-3001255.
Het tentencomplex is altijd comfortabel verwarmd, extra warm aankleden is niet nodig.
Nee. Circus is een openbare gelegenheid en is een evenement met kinderen. We proberen het gehele terrein zoveel mogelijk rookvrij te houden.
Je kan onze persafdeling vragen om een accreditatie via info@circushollandia.nl.
Fotograferen mag, mits je geen gebruik maakt van het flitslicht, i.v.m. de veiligheid van onze artiesten. Filmen is in verband met auteursrechten niet toegestaan. Ook gezien de AVG-wetgeving verzoeken we je ‘voorzichtig’ te zijn met het (onbewust) filmen van derden op de tribune tijdens de voorstelling of bijvoorbeeld in de foyertent.
Ja, we beschikken over een ruim invalidetoilet.
De voorstelling duurt ca. 2 uur inclusief een pauze van ca. 20 minuten.
Zolang het 2-jarige kind op schoot zit en geen eigen plaats inneemt hoef je er niet voor te betalen.
Een uur (60 minuten) voor aanvang van de voorstelling is de foyertent reeds geopend voor het publiek. Je kan een half uur (30 minuten) voor aanvang van de voorstelling je plaats innemen in de grote circustent. Kom op tijd, zeker wanneer je met een groep graag bij elkaar wil zitten.
Ca. 30 minuten voor aanvang van de show kan je je zitplaatsen innemen. Wil je met een grote groep bij elkaar zitten? Ga dan op tijd naar binnen!